Tellimistingimused Tootekataloogist kaupade tellimisel kehtivad siin kirjeldatud raamtingimused transporditingimuste, kaupade garantii ja tagastustingimuste osas.   Soovime Teile meeldivaid oste Tellimistingimused

Tellimistingimused

Tootekataloogist kaupade tellimisel kehtivad siin kirjeldatud raamtingimused transporditingimuste, kaupade garantii ja tagastustingimuste osas.

Klienditeenindus

klienditeenindus pakub abi 5 päeval nädalas, et kõik küsimused kohe vastuse saaksid. Kui mistahes küsimuses abi vajate, kirjutage palun või helistage (+372) 58142691 (tööpäeviti 9-19).

 

Tellimuse täitmine

Laos olevate toodete tellimuse täitmise tähtaeg on 1-2 nädalat.

 

Hinnad ja allahindlused

Kõik hinnad, ka transpordi hinnad, on toodud käibemaksuga.

 

100% originaal

Garanteerime, et kõik tooted on 100% originaaltooted.

 

Arve vaatamine

Peale tellimuse esitamist kuvatakse ekraanil viidet arvele. Selleks, et arvet hiljem vaadata, on võimalik arve link kopeerida, salvestada brauseri järjehoidjatesse (ingl. favorites või bookmarks) või salvestada arve enda arvutisse .htm failina. Arve hilisemaks taasleidmiseks saadab tellimissüsteem arve lingi tellijale ka e-maili teel.

 

Transport

  • Postipakk. Kaup saadetakse Teie elukoha järgsesse postkontorisse. Ostja teeb enne paki väljasaatmist ettemaksu. Postkontor saadab Teile esmalt postipaki teate ning siis saate kaubale postkontorisse järgi minna. Teie pakki hoitakse postkontoris maksimaalselt 30 päeva alates Teile esimesest postiteatise saatmisest.
  • Kullerteenus. Kauba toob Teile sobivale aadressile (kodu, töö vms)kuller . Ostja teeb enne paki väljasaatmist ettemaksu. Kuller võtab Teiega eelnevalt telefonitsi ühendust ning lepite kokku aja, millal ta võib Teile paki kohale tuua.
  • Kaup saadetakse Teie poolt valitud Post24 pakiautomaati. Pakiautomaati kauba tellimisel on transporditasu Itellia SMARTpost 2,59 EUR ja OMNIVA
  • Müüja ei vastuta hilinemise eest kohaletoimetamistähtaegades, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava ettevõtte protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

Tagastused ja vahetused
Teil on võimalik tooted tagastada 14 päeva jooksul. Tooted peavad olema kindlasti originaalpakendis, avamata ja rikkumata. Tagastatud kauba eest kanname raha tagasi järgmisel tööpäeval samale kontole, millelt ostu eest tasuti. Palume tähelepanu, et avatud ja/või rikutud pakendis või juba proovitud toodet ei ole võimalik tagastada. Samuti on Teil võimalik ostetud toode vahetada mis tahes teise toote vastu meie tootekataloogis pakutavas valikus.Kauba tagastuse palume täita avaldus.

 

Soovin taganeda lepingust, mille esemeks on järgmine Kaup:
Tagastatava Kauba müügiarve number:
Müügiarve kuupäev/Kauba kättesaamise kuupäev:
Ostja nimi:
Ostja aadress:
Ostja e-posti aadress ning kontakttelefon:

Avalduse saatmise kuupäev:

Avalduse saatja nimi (paberkandjal ka saatja allkiri):

 

Privatsus

Müüja ei avalda ega edasta registreerimisel ja kauba tellimisel sisestatud andmeid kolmandatele isikutele. Kui klient soovib kauba tellida posti või kulleriga, siis edastatakse vastava teenuse osutajale kliendi nimi ja aadress, kullerpakkide puhul lisaks telefoninumber ja/või e-mail.

 

Soovime Teile meeldivaid oste.

Üldtutvustuseks. 







   



Kvaliteedi kohta

 

Detailne ülevaade

Kontaktandmed
Osaühing Svelia, reg.nr. 10931283,
Postiaadress Kaasiku 1, Pärnu 80047
Saada e-mail 
Kontakttelefon (+372) 58 142 691

Veebidisain ja FastLion CMS aara.ee

Tellimistingimused

Klienditeenindus klienditeenindus pakub abi 5 päeval nädalas, et kõik küsimused kohe vastuse saaksid Kui mistahes küsimuses abi vajate, kirjutage palun es1 = 'mailto:livotrade'; es2 = '0;gmail.com'; ts1 = 'livotrade@g '; ts2 = '9;ail.com'; document Tootekataloogist kaupade tellimisel kehtivad siin kirjeldatud raamtingimused transporditingimuste, kaupade garantii ja tagastustingimuste osas.

Tellimistingimused

www.liliakuld.ee © 2017 Osaühing Svelia » Lilia ehtekollektsioon